Misslyckande...

Godisförbudet gick som väntat INTE BRA...och det har vi Ica Maxi att beskylla för genom deras 29.90 kr/kg på godis denna månaden! Shame on you ;)

Igår var Jakob, Christoffer, Mikael och jag inne i Göteborg för att se Johnny English Reborn, varmt rekommenderat om man tycker om galen och en speciell sorts humor samt de visuella upplevelser Rowan Atkinson bjuder på ;)

Tadidalididoo...lalalal...Usch, det här med bloggande är egentligen inte min grej...när jag var som mest inne i mitt specialintresse gällande klädtvättning och dylikt så drömde jag lite smått om att ha någon slags husmorsblogg. Ja, har ni hört något liknande? Lite för att det inte finns någon tidigare vad jag vet, men å andra sidan så skulle min läsarkrets ha för hög medelålder och inte innefatta mina jämnåriga kompisar;) Men "med båda fötterna på jorden kommer man ingenstans"...

Nej, nu är det dags att sätta sig med matten igen.

So long!
/Viktoria  

 

Kommentarer
Postat av: gurra

nu får du ta och göra ett nytt inlägg snart ;)

2012-09-15 @ 12:53:45
Postat av: Viktoria

"Gurra"? Det är kanske på tiden ja, eller om jag ska starta en helt ny blogg? :)

2012-10-26 @ 12:24:52
Postat av: Olle

U p p d a t e r i n g !

2012-11-11 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0