Tostaredchoir!

Det är den 10/10-10 och vad gör jag?! 
Jag borde ha utforskat världen utanför Tostared, "locking outside the box", gjort något stort...wow, uppfunnit något kanske. För visst hade det varit enkelt att komma ihåg datumet? Nåväl, jag får vänta till nästa år på den 11 november (111111) och vara väl förberedd. Något speciellt måste hända!

Förutom att jag har varit i kyrkan och sjungt i kören så har jag rensat min plånbok på onödiga kvitton från Ica, Coop och dylikt, kastat dem i papperskorgen med vänsterhanden, träffade endast 5 av 13 på två meters håll. Hur svårt kan det vara?!



Imorgon drar en ny skol- och jobbvecka igång. Härligt att se gänget på skolan igen.:) Datorerna, min privata läsplats, biblioteket, det trånga köket med 4 microvågsugnar och utsikten över en den myllrande Korsvägen saknar jag också.
Svälj, visst har tiden gått fort? Jag kommer ihåg att jag när jag tyckte det var som jobbigast i gymnasiet nästintill önskade att jag var arbetslös, men nu när jag är ledig och det inte är någon annan hemma så finns det inget värre. Man blir smått tokig på att man aldrig blir nöjd.

Hur som än haver så ska jag nu packa lite saker som jag behöver ha med mig till imorgon, ska sova hos min bror Rickard för att jag ska träffa Bettan på kvällen. Har inte sett henne sedan balen i våras så nu är det verkligen dags. Ska bli trevligt! :)

Hoppas ni får en trevlig vecka! Kram!
/Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0