Here I am...

En vän ville läsa igenom min blogg innan jag skulle lägga ner den och när jag hade låtit honom göra det så visade det sig att jag fortfarande hade massa läsare kvar. Vilka är Ni egentligen?? 
Samtidigt är det lite spännande att inte veta...skulle lika gärna (jo faktiskt) kunna vara (ja precis)...KUNGEN! :D Hello to you!  

 

Jag är alltså här och LEVER! (Även om jag har visat få tydliga tecken på detta det senaste;)
     Denna dagen har förövrigt varit väldigt bra.
Först ringde klockan vid 5 och jag steg upp som en pil ur sängen, pigg och inte alls på snooze-humör. Efter att ha stått i en varm dusch i 20 minuter (!) kom jag på att jag inte hade gjort iordning någon matlåda så jag ställde mig och lagade mat halv 6 på morgonen, vilket också skulle kunna betraktas som ovanligt, men det gav mig ännu en energikick av någon anledning. :) 
Ja, sen har dagen flytit på och jag har mött många fina vänner både i och utanför skolan.

Dagens kanon(er): Fick bytt en klocka från Stadium där personalen var på ovanligt bra humör, sällan skådat måste jag säga. Det började med en felsägning, hehe...hmrfrm...ja alltså, inte från min sida. ;) 
Köpte också en ny jacka, precis en sådan som jag har letat land och rike runt för att hitta och nu plötsligt fanns den där mitt framför ögonen på mig. Jackan som tydligen skulle ha tagit slut i hela Sverige redan i oktober...fick jag den absolut sista? :)

Dagens kalkon: det fullknökade tåget! 80% av alla på tåget stog upp, då kan ni tänka er. Har nog aldrig kommit så nära inpå främlingar förut, den enda platsen man var berättigad till var den area skorna tog upp. Om ens det... "Ja, OKEJ det var jag som trampade dig på foten...igen" eller "Jaha, så du har också läst metro idag?" (Förmodligen det enda alla resenärer på SJ har gemensamt;) Trots detta, så kom jag ändå hem HEL... :)

Allt gott!
/Viktoria

Kommentarer
Postat av: Marcus

Äntligen! ;)

2010-12-16 @ 17:05:36
Postat av: Olle

Det var på tiden!

2010-12-18 @ 16:32:40
Postat av: Linus

Din bloggs trognaste läsare! :D

2010-12-20 @ 20:31:33
Postat av: Viktoria

Linus: Jag vet att du är en av dem och det är jag stolt över. Väldigt tappert av dig! :)



2010-12-23 @ 23:41:52
URL: http://tostaredsgrillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0