Förlust i crocket!

Idag har jag tagit det lugnt. Hoppat lite på Alice studsmatta samt spelat crocket med Helena och Simeon på deras gräsmatta. Det tar emot att säga att jag var 5 centimeter från en vinst när Simeon självklart sköt sin boll mot min som i sin tur nuddade den där eländes pinnen vilket innebar att jag var tvungen att spela om sista varvet. Jag ledde över honom hela tiden tills den där sista decimetern...åh, så irriterande. Nåväl, jag kan väll inte vara sämre än att jag kan ta en förlust i crocket?... (FAST en vinst hade suttit bättre;)



Annars har jag haft en underlig förkylning med huvudvärk och en nästäppa som först satte sig i den högra näshålan och som idag övergick till den vänstra. Undrar var det sätter sig imorgon? SPÄNNANDE. To be continued! 

Jag kan nu inte annat än önska er en bra ny vecka!
Godnatt!
/Viktoria

"Bona valetudo melior est quam maximae divitiae" - "God hälsa är mer värd än största rikedom"    

Kommentarer
Postat av: cornelia

Ser spænt fram emot næsta rapport!

2010-08-30 @ 22:01:08
URL: http://coccornelia.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Jag kan berätta att det satte sig i halsen så nu piper jag mest. ;) The end.

2010-09-01 @ 20:27:03
URL: http://tostaredsgrillen.blogg.se/
Postat av: Markus

MEN skriv något då!! ;)

2010-09-02 @ 09:31:03
Postat av: Viktoria

Mackan, nu har jag skrivit!

2010-09-02 @ 17:08:26
URL: http://tostaredsgrillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0